czwartek, 5 marca 2015

Dbaj o przestrzeń



Z kim przestajesz takim się stajesz. Pod tym hasłem będzie ten wpis. Wiecie czy się to komuś podoba czy nie, najbliższe otoczenie ma na nas wpływ. Dotyczy to świata przedmiotów martwych, czyli otoczenia ogólnego.

Sami odpowiedzcie sobie na pytanie kiedy lepiej wam się pracuje, myśli? W pomieszczeniu ogólnie ogarniętym czy wtedy kiedy musicie chodzić jak bociany na łące między różnymi sprzętami?
Po ciężkim dniu pracy lepiej wam w przytulnym pokoju z kubkiem kawy lub herbaty czy w chlewie?

Są gusta i rozumiem to że ktoś się dobrze czuje na wysypisku, sam nie mam zamiaru żyć w laboratorium. Być może dla kogoś wysypana szuflada z bielizną lub najeżony zlew w kuchni to sztuka. Jednak ja ogólnie lepiej się czuje kiedy wokół jest ogólny porządek.
Łatwiej wtedy zebrać myśli do działania lub zwyczajnie wypocząć :-)

O ile łatwiej jest ze światem "martwym" to już trudniej jest z ludźmi.
Wiecie meble łatwiej poustawiać niż znajomych. Zresztą jak będziecie raz w tygodniu przestawiać meble to się nic nie stanie, jednak jeżeli spróbujecie tego z przyjaciółmi to za miesiąc nie będzie kogo przestawiać...

O co chodzi? Ludzie którzy są w moim czy Waszym życiu mają na nas wpływ. Różny, czasami mniejszy, czasami większy. Tak naprawdę zależy w dużej mierze od Was, od waszego samopoczucia, od Waszej pogody ducha.

Kiedy pogoda ducha jest bardzo dobra to mimo że wysłuchacie każdego, będziecie każdą komórką swojego ciała wiedzieli i czuli jak postąpić. Jednak są w życiu dni kiedy nasza kondycja duchowa jest słabsza, kiedy podatność na sugestie rośnie.

W życiu każdego człowieka pojawiają się rozdroża, sam nie zawsze wiem jaką decyzje podjąć?
Bywają dni w których chcę się komuś wyżalić, kiedy chcę się przed kimś otworzyć. Bywa tak że jestem na umownej krawędzi, albo skoczę w dół, albo wybiję się w górę.
Mam kilka nowych pomysłów czy planów i chce je zrealizować.

Pewnych rzeczy jestem pewien, każdą częścią ciała i ducha wiem co robić! Bywa że pytam podczas modlitwy lub medytacji. Też dostaje odpowiedź. Jednak w dużej mierze co z tego wszystkiego będzie zależy nie tylko ode mnie, ale też od ludzi którzy są wokół.

Zauważ jak ważne by w takim momencie być otoczonym ciekawymi ludźmi, z doświadczeniem w różnych dziedzinach. Ludźmi którzy potrafią zmotywować, zainspirować i popchnąć do działania.
Naprawdę, uwierzcie mi że masa świetnych pomysłów nie tylko moich oczywiście, nie ujrzało dnia dziennego tylko dlatego że ktoś w okół miał samych trolli.

Oczywiście nie winię nikogo i nikt nie powinien nikogo winić za to co ma. Ostatecznie to i tak ja mam wpływ na to co zrobię, otoczenie które jest wokół mnie jest w pewnym sensie moim odbiciem co mogliście przeczytać w tym tekście Człowiek to lustro. Jednak pamiętajcie że energia innych ludzi wpływa na nas podobnie jak inne bodźce zewnętrzne. Czasami mimo że czujemy "coś jest nie tak" nie można znaleźć własnych tak zwanych wad w cudzym odbiciu, wówczas trzeba mieć świadomość że ten ktoś może nam zwyczajnie szkodzić, nawet nie świadomie ale jednak.

Co niektórzy znają ten mechanizm, wiedzą o tym, zauważcie co się podaje w wiadomościach tv publicznej. Zbyt wiele pozytywów tam nie ma. Cóż, ludzie żyjący w strachu a do tego podzieleni to idealne społeczeństwo do kontroli. Raczej nie trzeba tu wiele wyjaśniać. Nie jestem też miłośnikiem teorii spiskowych ale tak działamy.

Naprawdę, dbajcie o otoczenie. Nie chodzi o to że macie zamieszkać w laboratorium, takie warunki oderwały by was od rzeczywistości. Opozycja jest potrzebna, czasami ktoś musi powiedzieć że śmierdzą wam nogi, jednak niech tak mówią kiedy naprawdę śmierdzą a nie wtedy bo oni nie chcą waszego sukcesu!

Zastanówcie się teraz, na pewno mieliście w życiu takie sytuacje w których wasze decyzje w dużej mierze zależały od tego co powiedzą inni. Na pewno mieliście takie miesiące czy nawet lata w których otoczenie trzymało was w uwięzi plotek i destrukcyjnej energii. Na pewno też pojawiali się ludzie którzy potrafili was pchnąć w lepszą przestrzeń.

Sami wiecie jakie to ważne więc co ja wam będę tu pisał :-) Aquarius

Zobacz jeszcze to Grupa wsparcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz