poniedziałek, 20 lutego 2017

Mam drugiego bloga! :-)



Część, nazywam się Sylwester Bykowski. Jestem autorem obecnie dwóch wydanych książek i dwóch blogów, tego i Bez Zniewolenia. Po za tym jestem spełnionym mężem, ojcem i katolikiem.
Moja droga jak część z was wie z drugiego bloga była dość... podobna do historii syna marnotrawnego ;-)

Dzięki pracy i nauce a przede wszystkim łasce Bożej powychodziłem z różnego badziewia. Tym dzielę się na blogu Bez Zniewolenia natomiast tutaj http://waskasciezka.blogspot.com/ chciałbym się skupić na szeroko rozumianym rozwoju (nie) osobistym, luźnych tekstach również na tematy bieżące, przemyśleniach czy świadectwach. Zapraszam do polubienia mnie tutaj https://www.facebook.com/Sylwester.Bykowski/ gdzie z pewnością będę wrzucał różne linki i inne ciekawostki.

Wszystko oczywiście będzie w duchu wartości chrześcijańskich. Dlaczego? Dlatego że po wyjściu z piekła uzależnień z pasją zająłem się rozwojem duchowym i osobistym. Po ponad sześciu latach wróciłem do Boga po przez Kościół rzymskokatolicki. Kiedy odrzuciłem skojarzenie Boga z nowym Audi księdza zachwyciłem się nim, Pismem Świętym i Kościołem, nie audi, chociaż brzydkie nie są ;-)  Radykalnie ale bez fanatyzmu, z dobrym humorem i właściwym dystansem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz