piątek, 12 sierpnia 2016

Nigdy się nie poddawaj !!!




Nigdy się nie poddawaj !!!

Milion składa się z pojedynczych złotówek,
Dom mieści tysiące cegieł,
Życie w pełni to pojedyncze chwile składające się w całość,
Tytuł naukowy to lekcja po lekcji.

Wielokrotnie się poddawałem, jeszcze więcej razy napełniały mnie wątpliwości. Jednak są rzeczy które dokończyłem i mimo że było kurewsko ciężko twierdze, było warto !!!
Nigdy, przenigdy się nie poddawaj !!!

A na zdjęciu JA :-) w końcu u siebie :-) Data realizacji, przyszły rok lato. Obiecałem Bogu że pójdę z buta do Częstochowy po zakończeniu więc muszę się zgrzewać ;-)

7 komentarzy:

  1. Byłem kiedyś na pielgrzymce pieszej do Częstochowy. Co prawda nabawiłem się kontuzji nogi, ale przeszedłem całą trasę i bardzo miło ją wspominam.
    Fajnie, że za rok będziesz mieszkał u siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam raz na pielgrzymce. Świetnie to wspominam. Walka ze sobą i tylu świetnych ludzi idących w by spotkać się z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest bardzo madry tekst czytam go jak mantre kilka razy w tygodniu to moja motywacja do dzialania dzieki za ten tekst

    OdpowiedzUsuń